Müştərinin məmnuniyyətsizliyi

Bu axşamımın qısa xülasəsi:
Müştəriyə Azərbaycansayağı münasibətlə, bizimkilərin qlobal brendi necə gözdən saldıqlarına şahid oldum. Bax. Robert’s Coffee. Çıxardığım dərs: Bizdə xidmət sahəsində nəsə gözləməyə çox var.
İçimdən bir səs, bunu lazımi yerə çatdırmalı olduğumu dedi. Yazdım, 3 saat keçməmiş cavab gəldi. Çıxardığım dərs: narazılığı bildirməklə, şikayət etməklə bir şey itirmərik. Nəticə gözlədiyimizdən də tez gəlir bəzən.
Qərblilərin işlərinə, problemə yanaşması çox fərqlidir. Burada yaşaya bilmədiyimiz məmnuniyyəti Avropa ilə doldurmaq lazımdır necəsə.

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: